Virtuell kör – Enterprise 2.0

Sociala media i sig medför inte så mycket. När organisationer, som en kör t ex, ändrar förhållningssätt, samarbetsmetod och integrerar möjligheterna i produktion och presentation så har vi hamnat där det inte är frågan om endast nya kanaler utan ny verksamhet eller möjligheter. Öppna produktions-, distributionsverktyg och -kanaler erbjuder nya marknadsfragment, kompetenser, upplevelser och affärer.

Med deltaganden från ett 10-tal länder och med ett otroligt reslutat är det väl rätt så riskfritt att tala om verkshöjd 2.0.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s