Twitter mognar i b-t-c

Wallstreet Journal skriver om hur CoTwitter nu lanserar en betaltjänst. För 1500 USD i månaden får företag ett verktyg som underlättar för flera medarbetare att samarbeta kring företagets twitteraktiviteter samt omfattande statistik och analys. CoTwitter uppger att CocaCola och Ford hör till de kunder vilka redan har uppgraderat till betalvarianten. Twitter och andra verktyg i sociala media molnet har verkligen börjat mogna i sin CRMroll. IDG.se hänvisar till Gartner och skriver att CRM fortsätter att utgöra en stor del av molnettjänsterna.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s