Föräldrar och konsumenter kan påverka

coop_logoOerhört kul att det går att påverka. DN.se skriver om en föräldragrupp i Nacka har fått Coop i Orminge att införa en 15-års-gräns på energidrycker. Starkt av Coop att lyssna, förmodligen är barn- och tonårsföräldrar även väldigt bra kunder! Som det även skrivs i artikeln har det inte ens varit möjigt att kontakt butikschefen för Lidl!

Annonser

One response to “Föräldrar och konsumenter kan påverka

  1. Trist att att sånt ska ske bara för att några missbrukar, tycker det är löjligt rent ut sagt!! Är 26år kan ta hand om mig själv!!

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s