Avsändare som varumärke idag

Bo Baldersons hemliga identitet förblir orörd, det har gått 40 år skriver DN. Några har försökt att röja den men hemigheten står sig fortfarande. Idag med bloggande och alla andra tänkbara källor till bland annat skrivet innehåll minskar avsändarens roll som varumärke även om det naturligtvis finns undantag. Internet blir som en flod i vilken man aldrig kan stiga ned två gånger. Informationen får ett eget kretslopp där återvinning och kommentarer snart inte går att skilja från ”källtexter”.

SvD

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s