Att tala med sina kunder innebär att förstå dem som människor

Enterprise 2.0 får företag att ta ett steg ut i den sociala delen av sina kunders liv. Med ett varumärke blir man en del av diskussionen, företaget talar med kunder i en konversation. Att kommunicera med istället för till. Intressant som teknikleverantör att det är förmågan att förstå vad som får människor att använda en produkt som är viktig. Frånsett en och annan CIO är det få av intressenterna kring våra tjänster och produkter som är intresserade av tekniken eller ens frågar efter den.
Vad ska ett företag tänka på när det går socialt

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s