Mödan värt!

224120856_8018e66351Anledningen till att man bör lägga ned lite möda på matlagningen tycker jag främst är att när man ändå måste äta så varför beröva sig den bästa upplevelsen. Således är mitt intresse för matlagning till stor del narcissistiskt då jag utövar det för min egen njutning alternativ för att njuta av andras upplevelser av min matlagning.
Kan bara hoppas att det kommer något gott ut av det:)

Inga halvfabrikat används, det närmsta jag kommer är tabasco. Inriktningen är lite blandat med klara inslag från medelhavets husmanskost med mycket lamm, fisk, koriander, chili, vitlök, kyckling, grytor och annat gott. Låt dig väl smaka

Kommentera

