God morgon!

Innan dagen har startat börjar jag den här bloggen, välkommen!
Sällan har jag tidigare med sådan klarhet erfarit att befinna mig i en övergång. Utan större ansträngning kan jag projicera tillståndet på flera delar av mitt liv; övergången återfinns i mitt arbete, i den nisch där företaget är verksamt, förutsättingarna hos företagets primära målgrupp samt även i mitt privata liv.

Min förhoppning är att på ett intressant och underhållande sätt återspegla förändringarna i bloggen.

Du som läser här kommer att möta och ta del av mina åsikter, erfarenheter, funderingar och tankar kring kommunikation, barn, fiske, filosofi, politik, media, matlagning och förmodligen en hel del annat. Vanligtvis brukar jag inte begränsa mig till stringens i inlägg eller utspel samtidigt som en inneboende lathet torde rädda bloggen från långrandighet.

Kommentera

